Specialized Epic World Cup ar paslēptu 75mm gājiena amortizatoru

Dalīties

Jaunais Specialized Epic World Cup ir pilnas amortizācijas XC kalnu velosipēds ar 75mm gājiena aizmugurējo amortizatoru.

Līdz ar šo velosipēdu, Specialized atsakās no zīmola ilgi izmantotās Brain amortizācijas sistēmas – šajā velosipēdā tiek izmantots jauns RockShox amortizators, kas ļauj kontrolēt spiedienu negatīvajā gaisa kambarī.

Jaunais Epic World Cup neaizvieto jau esošos full-suspension Epic velosipēdus. Šiem velosipēdiem nosaukumā ir World Cup un kompānija to sauc par Olimpisko XC velosipēdu.

Šis velosipēds ir pieejams tikai augstākā līmeņa Specialized līnijām – S-Works un Pro. Šī velosipēda prezentēšana varētu nozīmēt arī beigas Epic Hardtail velosipēdiem virs Comp līmeņa – Specialized uzskata, ka Epic World Cup sniedz visu, kas ir nepieciešams elites līmeņa braucējiem.

Jaunā S-Works Epic World Cup cena ir 12500 EUR, bet Pro – 9000 EUR. Tos jau var iegādāties, jo daži izplatītāji saņem limitētu daudzumu ar šiem velosipēdiem.

BikeRadar jaunā Specialized S-Works Epic World Cup testi

Specialized Epic World Cup jaunais amortizators

RockShox amortizators, paslēpts augšējā rāmja trubā

Jaunā velosipēda rāmim ir hardtail velosipēda siluets – ļoti līdzīgs Trek Supercaliber, kam arī aizmugurējais amortizators ir integrēts augšējā rāmja trubā.

Specialized sadarbojās ar RockShox, lai radītu SIDLuxe WCID (World Cup Integrated Design) aizmugurējo amortizatoru. Jauno amortizatoru var iestatīt trīs režīmos – No Gulp, Half Gulp un Full Gulp.

Šie režīmi norāda uz to, cik daudz gaisa ir negatīvajā kambarī, ko var kontrolēt ar pogas veida vārstu, kas atrodas uz amortizatora. Ar šo vārstu var regulēt, cik daudz gaisa tiek izlaists no pozitīvā kambara.

Amortizatora darbības diagramma
  • Kad ir uzstādīts No Gulp režīms, būs nepieciešams maksimāls spēks, lai amortizators nostrādātu, jo negatīvajā atsperē nav gaisa.
  • Half Gulp režīmā negatīvajā gaisa kambarī ir palielināts spiediens, kas ļauj vieglāk iniciēt amortizatora darbību. Šis režīms ir paredzēts sakņainākiem un akmeņainiem posmiem.
  • Pēdējā, Full Gulp režīmā, amortizatora negatīvajā kambarī ir maksimāls gaisa spiediens. Šis režīms ir paredzēts maksimāli sarežģītiem, ļoti sakņainiem un akmeņainiem posmiem.

Specialized ir atteikušies no Brain amortizācijas sistēmas, kas izmanto inerces veida vārstu, lai nobloķētu amortizatoru, kamēr braucējs pedalē; bet atbloķētu to, kad tiek uzņemts trieciens.

Jāpiebilst, ka Specialized savos Epic velosipēdos izmantoja Brain amortizācijas sistēmu kopš tālā 2002. gada. Priekšējā, RockShox SID SL Ultimate amortizatorā veļ aizvien tiek izmantota Brain sistēma.

Jaunie velosipēdi izmanto mazu, kaula veida formas savienojumu zem augšējās trubas. Specialized ziņo, ka savienojuma izmēra samazināšana palielina rāmja cietību.

Specialized Epic World Cup ģeometrija

Specialized Epic S-Works World Cup

Jaunumam ir plašāka ģeometrija nekā parastajam Epic – head angle ir par vienu grādu platāks – 66,5°.

Šim velosipēdam ir arī agresīvāks seat angle – 74,5 grādi, salīdzinot ar parastā Epic 75,8 grādiem.

SMLXL
Stack (mm)600600614628
Reach (mm)415440465490
Head tube length (mm)9395110125
Head tube angle (degrees)66.566.566.566.5
Bottom bracket height (mm)313313313313
Bottom bracket drop (mm)58575757
Trail (mm)113113113113
Fork length (mm)516516516516
Fork offset (mm)44444444
Front center (mm)701726757788
Chainstay length (mm)430430430430
Wheelbase (mm)1,1241,1501,1811,212
Standover height (mm)761764774786
Seat tube length (mm)395410450500
Seat tube angle (degrees)74.574.574.574.5

Specialized Epic World Cup rāmja informācija

Bremžu troses
Lieliski izskatās jaunie SRAM Stealth bremžu rokturi, kas ļauj caurulēm vairāk piekļauties velosipēda stūrei.

S-Works rāmis ir ražots izmantojot Specialized premiālo FACT 12m augstas kvalitātes karbona šķiedru. Šis rāmis ir par 110 gramiem vieglāks, nekā Pro rāmis.

Specialized ziņo, ka ražojot S-Works Epic World Cup rāmi, tika ņemts vērā tas, ko kompānija iemācījās veidojot Specialized Aethos – zīmola vieglāko šosejas velosipēdu.

Gan S-Works, gan Pro versija ir aprīkota ar 34 zobu priekšējo zvaigzni, bet tie atbalsta līdz 36 zobu priekšējām zvaigznēm.

Gumijas materiāla aizsargs nosedz visu transmisijas puses rāmja aizmugurējo daļu, kas palīdz velosipēdam būt klusam, kamēr brauc, kā arī aizsargā karbona materiālu zem tā.

Centra ass (Threaded bottom bracket)

Tie, kas remontē savu velosipēdu mājās, priecāsies par to, ka jaunais Specialized Epic World Cup velosipēds ir aprīkots ar dzīslotu centra asi (threaded BB). Jāpiebilst, ka daudzi ražotāji arī ir izvēlējušies savus velosipēdus aprīkot ar šāda veida centra asi.

Atšķirībā no daudziem citiem jaunajiem XC velosipēdiem, kas ir pārgājuši uz flat-mount bremzēm, Epic World Cup vēl aizvien pieturās pie post-mount bremzēm, kas nodrošina plašu saderības diapazonu.

Integrētā head tube

Bremžu troses ir izvadītas cauri stūres bļodai, tādējādi stūre izskatās tīrāka un pievilcīgāka.

Specialized Epic World Cup specifikācijas

S-Works versija

Specialized Epic S-Works World Cup
  • Dakša: RockShox SID SL Ultimate Brain;
  • Aizmugurējais amortizators: RockShox Specialized SIDLuxe WCID Ultimate;
  • Ātrumu sistēma: SRAM XX SL AXS T-Type;
  • Bremzes: SRAM Level Ultimate Stealth;
  • Rati: Roval Control SL;
  • Riepas: Specialized S-Works FastTrack 2,35 collas (priekšā), Renegade 2,35 collas (aizmugurē);
  • Cena: 12500 EUR
  • Saite: Spied šeit

Pro versija

Specialized Epic Pro World Cup
  • Dakša: RockShox SID SL Ultimate Brain;
  • Aizmugurējais amortizators: RockShox Specialized SIDLuxe WCID Ultimate;
  • Ātrumu sistēma: SRAM X0 AXS T-Type;
  • Bremzes: SRAM Level Silver Stealth;
  • Rati: Roval Control;
  • Riepas: Specialized FastTrack 2,35 collas (priekšā), Renegade 2,35 collas (aizmugurē);
  • Cena: 9000 EUR
  • Pirkt: Spied šeit
spot_img

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit
Captcha verification failed!
Captcha lietotāja rezultāts neveiksmīgs. lūdzu sazinieties ar mums!

Saistītie raksti

MTB velosipēda izmērs: ceļvedis un terminu skaidrojums

Viens no biežākajiem ierakstiem, ko var pamanīt dažādās sociālo...

Velosipēda apdrošināšana

Velosipēda apdrošināšana ir ne tikai prātīgs, bet arī salīdzīnoši...

RockShox pret Fox: MTB dakšu salīdzinājums

Fox un RockShox ir tirgus līderi kalnu velosipēdu dakšu...

Shimano Cues aizvieto Alivio, Acera un Altus

Shimano Cues aizvietos visas zemākā līmeņa Shimano kalnu velosipēda...

Shimano pret SRAM: kuru izvēlēties?

Izvēle starp Shimano un SRAM velosipēda detaļām var būt...

Mājas lapas jaunumi #1

Pirmajā ierakstā lielākoties stāstīšu par pašu mājas lapu –...
- Reklāma -spot_img